domingo, 20 de enero de 2013

BOO

Buuuuuuuuuuuuuuuu


 
Us presento al Boo, el fantasma que mira de mossegar al Mario cada cop que li d
óna l’esquena. 
 
Trobareu diferents patrons a la xarxa. Jo he fet servir aquest, tot i que el cos  
l’he modificat una mica perquè sinó quedava massa aplanat, a mi m’agrada que quedi més rodonet, com a la meva foto o a la del patró original.
 
Al patró hi trobareu que els detalls de la cara estan fets amb altres materials. Si els teniu, perfecte; jo, en canvi, sempre ho faig tot amb la llana. Potser no queda tan real, però si teniu una mica de paciència us pot quedar molt bé.
 
La boca la he fet
a seguint aquestes indicacions: 
 
V1: 6pb en un anell màgic (6)
V2: *1aum* (12)
V3: *1pb, 1aum* (18)
V4: *2pb, 1aum* (24)
V5: *3pb, 1aum* (30)
V6: *4pb, 1aum* (36)
 
Després doblegar-lo per la meitat i cosir la llengua.
 
L’autora també li
ha afegit una corona, com si fos el rei dels fantasmes. Jo ho he fet com un fantasma corrent del joc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario